Sangkveld med Message i Frikirken søndag 17. juni kl. 17.00

Drar i gang sommerens fellesmøter  med sangkveld med Message
Gjennom mange somrer har Tabernaklet, Frikirken, Halden Metodistkirke og Betel hatt felles sommermøter. Hva passer vel bedre enn å dra sommerens samlinger i gang med en sangkveld?

Søndag 17. juni skal bandet Message gjøre nettopp det. Message består av 7 sangere/musikere fra Indre Østfold og Håland. De som har levd en stund drar kanskje kjensel på navnet. På 70 og 80-tallet var de meget aktive og populære i ulike kristne miljøer. Etter en lang pause, fikk i 2014 tre fra den gamle besetningen med seg nye og yngre sangere og musikere, og har utvidet og modernisert stilart og sangutvalg. Message fremstår nå som et allsidig band med stilart fra 80-tallet og nyere. Ballader med god rytme og flerstemte harmonier er kjennetegnet, og mest engelske, men også norske og egenproduserte tekster. De regner seg som et kristent konsertband med tydelig kristen profil. Message består av Gjermund Nilsen, tangent, Tormod Aadalen, trommer, Kjell Husvik, bass og sang, Aril Skjæringrud, gitar og sang, Terje Kingsrød, gitar og sang, Thom-Arild Hauge, piano og Juliane Husvik, sang. Kveldens andakt blir ved Terje Kingsrød.  Det blir mulighet for å gi kollekt.

Hvorfor ikke sette av denne søndags ettermiddagen til en kveld med flott sang og musikk? Alle er hjertelig velkommen!