Julemesse og gudstjeneste 24-25. november

Lørdag 10-14 er det klart for vår julemesse til inntekt for frikirkens misjonsarbeid, og da blir det liv og røre i kirken hele dagen!
Vi selger mye forskjellig fra julebakst til gjenbrukte leker.
Hele dagen er det loddsalg på flere utlodninger, og vi har to runder med åresalg. Loddsalg på kransekaker er alltid populært, og i år er nok intet unntak. For barna har vi lykkehjul, fiskedam, og i tillegg vil Yngres og Tweens selge egenproduserte varer.
Kl. 12 vil pastor Steilbu holde andakt, og etterpå gis utfordringen til å delta i misjonsløp i nærområdet.
Hele dagen er det åpen kafeteria!

illustrasjon-misjonsbrosjyre-2018-small

Søndag kl. 11 inviterer vi til gudstjeneste med nattverd. Dagens taler er teologistudent Jacob Breda Antonsen. Det blir nattverd, og søndagsskolen er åpen for barn fra 3 år og oppover. Ingen øvre aldersgrense! Etter gudstjenesten er kirkestua åpen, der du kan ta en kopp kaffe og slå av en prat med kjente eller ukjente! Velkommen!

Sammen om oppdraget