Det er en flott tradisjon at fem av byens menigheter går sammen om å arrangere gudstjenester i løpet av sommeren. Og vi er i gang: OKS Haldenkirken, Familiekirken Betel, Tabernaklet, Metodistkirken og Frikirken. I kalenderen finner du alle detaljene om hvor og når vi møtes, samt hvem som skal tale de ulike søndagene.
Så er det vi som er vertskap søndag 28. juni. Det blir en festgudstjeneste av mange grunner: Metodistprest Beatrice Johansson skal tale, familien Ozolini fra Latvia skal bidra med klassisk musikk og Joran Sture sørger for kakebord til «slektsstevnet».
Og alle er hjertelig velkommen!
