JULEMESSE OG GUDSTJENESTE 19. 0G 20. NOVEMBER

Lørdag 19. november er det klart for Julemesse.
Dørene åpner klokken 10, og klokken 12 blir det samling med andakt av pastor Kjersti Gulli Petersen. Vi har mange fine utlodninger, med gevinster som burde falle i smak for alle, fra barn til godt voksne. Vi nevner spesielt en utlodning relatert til jakt og friluftsliv. Her kan man vinne både utstyr og ferdig jaktresultat i form av viltkjøtt med tilbehør! Gavekort på koldtbord til 20 pers er en suksess vi har hatt i mange år. Utlodning av kransekaker og makroner vil foregå hele dagen. En egen utlodning på flere sekker ved kan kanskje være tingen, med dagens skyhøye strømpriser.
I kjelleren blir det aktivitet for barna fra 11-13, med en pause kl. 12. På avdelingen for varer til salgs, vil man finne diverse matvarer, kaker, håndarbeid, og fine dekorasjoner laget av det vi finner i naturen. Hele dagen er det kafeteria. Her blir det mulig å sitte ned, ta en pust i bakken og en prat.
Dagen avsluttes med trekning av loddsalgene. Alle inntekter går til Frikirkens misjonsarbeid.
Søndag klokken 11.00 er det misjonsgudstjeneste der pastor Kjersti G . Petersen taler, og det blir kirkekaffe.
Velkommen i Frikirken hele helgen!