julemesse lørdag 20.november 2021

Lørdag 20. november er det klart for Julemesse kl. 10 – 15.
Klokken 12 blir det samling med andakt av pastor Kjersti Gulli Petersen.
Vi har mange fine utlodninger, med gevinster som burde falle i smak for alle, fra barn til godt voksne. Vi nevner spesielt en utlodning
relatert til jakt og friluftsliv, som er nytt av året. Her kan man vinne både utstyr og ferdig jaktresultat i form av viltkjøtt med tilbehør!
Gavekort på koldtbord til 20 pers er en suksess vi har hatt i mange år. Utlodning av kransekaker og makroner vil foregå hele dagen.
En egen utlodning på 5 sekker ved kan være tingen, med dagens
skyhøye strømpriser.
I kjelleren blir det aktivitet for barna, der de får snekre fuglekasser. På avdelingen for varer til salgs, vil man finne diverse matvarer,
kaker, håndarbeid, og fine dekorasjoner laget av det vi finner i
naturen.
Hele dagen er det kafeteria. Her blir det mulig å sitte ned og ta en prat. Ta med deg venner og naboer. Nå kan vi endelig få være sammen igjen og det er hyggelig med tid til å sitte ned ved kaffebordet.
Dagen avsluttes med trekning av loddsalgene. Alle inntekter går til Frikirkens misjonsarbeid.