KONSERT MED «BLUESPASTOREN»SØNDAG 20.MARS 17.00

Jon Ultvedt vokste opp i Halden og har senere bodd både i Skien og Colombia før han nå har base i Mysen. Mange forbinder ham med artistnavnet «Rev. John», han har spilt med eget bluesband i 20 år. De opptrer både på store bluesfestivaler, i puber, kirker og bedehus. Dette har det også blitt flere plater av. Samtidig er han allsidig når det gjelder genre, han sto f.eks. bak en stor feiring av Åge Samuelsens musikk for en del år tilbake.

Like før koronatida, hadde han bestemt at han skulle satse fullt på musikk. Det ble annerledes enn han hadde tenkt. Men det førte iallfall til at han har skrevet en del nye sanger om tro og liv, hovedsakelig med norske tekster. Der bakteppet både er raset på Gjerdrum, forfølgelse av kristne og hverdagens mange utfordringer. Presentert i ulike musikalske genre. Noe av dette har han med seg til Halden.

Vil du høre og møte Jon Ultvedt, har du sjansen i Halden frikirke søndag 20. mars kl. 17. Det blir en litt annerledes søndagsettermiddag med konsert i frikirken etterfulgt av muligheten for en kopp kaffe eller te og prat rundt småbord.